Blog informatii diverse

Scriu si comentez stiri aparute despre optimizare site-uri, politica, alte evenimente

„Dacă stăm așa și tăcem din gură, o să ajungem să nu mai fim nici tolerați”

Doamna Silvia Radu cateva cuvinte despre domnul Iulian Capsali

Dl. Iulian Capsali reprezentantul familiei romanesti la alegerile Europarlamentare

doamna Silvia Radu, artist Silvia Radu, artist

doamna Silvia Radu, artist

Dacă stăm așa și tăcem din gură, o să ajungem să nu mai fim nici tolerați”

– Doamnă Silvia Radu, credeți că candidatul pentru europarlamentare al asociațiilor ortodoxe pro-familie, D-l Iulian Capsali, va face față provocărilor Parlamentului European?

– Sunt convinsă că va face față. Important e să facem noi față și să-l alegem – mie mi-e frică de alegătorul român, că nu este destul de pregătit să aleagă ce trebuie. De asta mi-e frică, nu că D-l Capsali nu ar putea să facă față – sunt convinsă că un om care e dublat de credință și de dorința de a face ceva nu are cum să nu facă față!

– Am înțeles că îl cunoașteți personal…

– L-am văzut prima dată în expoziția mea „Familia”, și avea un soi de lumină care venea din interior, ca un om care și-a împlinit menirea – cum spune Domnul: „Bărbatul care își va umple casa de copii nu se va rușina când va grăi cu vrăjmașii săi în poartă” Psalmul 126:5. Cum pot să n-am încredere într-un om care a avut curajul ăsta nemaipomenit, să aducă pe lume nouă oameni întregi?… Ne uităm la familia lui și nu mai avem nevoie de nici un fel de altă prezentare, după părerea mea. Și, cum sunt cam puțini creștini printre candidați, cred că avem o șansă imensă că putem să-l votăm pe acest om, pe D-l Capsali…

cititi articolul complet accesand urmatorul link http://iuliancapsali.ro/2014/05/08/silvia-radu/

Leave a Reply

