Blog informatii diverse

Scriu si comentez stiri aparute despre optimizare site-uri, politica, alte evenimente

Doi elevi au înapoiat un portofel cu 1.500 de lei

Aveau în buzunar doar 1 leu!

Cei doi tineri sunt de la ţară şi învaţă carte în municipiul Focşani. Valentin Cîntacea, din Paltin, stă cu chirie în oraş, distanţa pană acasă fiind prea mare pentru a face naveta. În schimb, Nicuşor Ţigănuşu face naveta zilnic la Urecheşti. «Eram între parcuri şi stăteam de vorbă, noi doi fiind prieteni. La un moment dat a oprit un microbuz, apoi a trecut o maşină. Nu ştim cum, dar din autoturism a picat un portofel. L-am deschis, am văzut că e o sumă mare de bani. Am căutat un buletin, apoi un număr de telefon la care să sunăm, dar nu am găsit. Apoi am sunat la poliţie şi ne-au comunicat să venim la sediu. Acolo am dat o declaraţie şi a venit şi păgubitul. Ne bucurăm că am făcut un gest frumos pentru că ştim cat de greu se strang banii! Cel care i-a pierdut chiar ne-a spus că avea nevoie mare de bani, s-a chinuit foarte mult să-i strangă pentru a-şi serba ziua de naştere. Eu nu aveam nici un leu în buzunar, dar nu ne-am gandit nicio secundă să păstrăm banii. Am primit o recompensă», ne-a spus Valentin Cîntacea.

citeste tot articolul accesand adresa web http://www.vrn.ro/cu-1-leu-in-buzunar-doi-elevi-au-inapoiat-un-portofel-cu-1-500-de-lei

Leave a Reply

