Blog informatii diverse

Scriu si comentez stiri aparute despre optimizare site-uri, politica, alte evenimente

Curtea de Arges – Sfanta Filofteia

Sarbatoarea Sfintei Filofteia la Manastirea Curtea de Arges

Asociatia Studenti Pentru Viata a organizat o iesire la protectoarea asociatiei care este Sfanta Filofteia si care este sarbatorita pe data de 7 decembrie. Moastele acesteia se gasesc  la Manastirea Curtea de Arges. Din pacate majoritatea membrilor erau implicati in diferite activitati si la sfarsit am fost doar cinci oameni cei care am facut deplasarea pana acolo.

Am plecat cu masina personala a unuia dintre noi. Deplasarea a inceput intr-o nota optimista si de buna dispozitie. Am ajuns la Manastirea Curtea de Arges destul de repede deoare am luat-o pe autostrada Bucuresti – Pitesti🙂. Apoi drumul de la Pitesti la Curtea de Arges a fost destul de bun si destul de putin aglomerat, probabil si datorita faptului ca era sambata.

La Manastire erau deja oameni care asteptau sa se inchine la moastele Sfintei Filofteia. Datorita faptul ca aceasta nu era mare si mergea destul de repede am decis ca avem suficient timp si ne-am asezat si noi la aceasta. Dupa ce ne-am inchinat la moastele Sfintei am ramas si la slujba care era  in plina desfasurare.

Cand am hotarat sa ne intoarcem foamea ne-a atentionat ca este timpul sa acordam atentie si trupului. Am cautat un restaurant care sa aiba si locuri rezervate si nefumatorilor, dar din pacate in Curtea de Arges nu am gasit un asemenea restaurant. Inainte de a parasi localitatea am vizitat si biserica Domneasca, o biserica transformata in monument istoric care poate fi vizitata contracost. Doamna la care platiti taxa va este si ghid, oferindu-va si posibilitatea de a afla cateva informatii istorice referitor la aceea biserica si la ctitorii ei.

Am plecat din Curtea de Arges in speranta ca in orasul Pitesti vom gasi un restaurant care sa ne ofere posibilitatea de a ne oferi cateva conditii minime: salon de nefumatori, un restaurant decent si mancare de post.

Am gasit un asemenea local, care in afara faptul ca nu avea salon pentru nefumatori era un local in regula. Dumnezeu ne-a ajutat si la ora aceea era doar doua persoane care fumau, dar si aceastea au parasit localul la scurt timp dupa ce am intrat noi. Localul se numeste Kamari Bar si este situat in Pitesti pe strada Egalitatii. Are un personal amabil, mancarea este o mancare bine preparata, un pic mai buna chiar decat la “mama acasa”🙂. Dar asta puteti verifica chiar voi insiva. Pe fiecare masa veti gasi cate o tableta, in felul acesta veti gasi meniul si pretul pentru fiecare produs, dar in acelasi mod realizati si comanda. In cazul in care considerati ca va vine un pic peste mana atunci personalul va poate ajuta. Personalul este amabil si binevoitor.

Restul drumului pana in Bucuresti a fost in aceeasi nota de optimist. Voi adauga si cateva poze la acest articol.

Biserica manastirii Curtea de Arges

Biserica manastirii Curtea de Arges

Oameni asteptand la rand la moastele Sfintei Filofteia

Oameni asteptand la rand la moastele Sfintei Filofteia

Biserica Domneasca - Curtea de Arges

Biserica Domneasca – Curtea de Arges

interior Biserica Domneasca

interior Biserica Domneasca

Kamari Bar - Pitesti

Kamari Bar – Pitesti

Leave a Reply

