Blog informatii diverse

Scriu si comentez stiri aparute despre optimizare site-uri, politica, alte evenimente

Cain si Abel … jandarmul si taranul roman

Jandarmul Cain și țăranul Abel

„Jur credință patriei mele România. Jur să-mi apăr țara chiar cu prețul vieții. Jur să respect Constituția, legile țării și regulamentele militare. Așa să-mi ajute Dumnezeu!“

Frate jandarm, te-am văzut acţionând în noaptea de după ziua unităţii naţionale. Te-am văzut deschizînd calea unei firme străine împotriva fraţilor tăi, ţărani români, care îşi apără pîinea şi apa. Vei zice că şi tu îţi aperi pîinea. Dar înainte de a-ţi apăra pîinea şi solda din care îţi întreţii familia, tu trebuie să îţi respecţi jurămîntul depus.

Ce inseamna Romania ? Romania e reprezentata de pietre de, de ape… de constructii… de cladiri fara viata ? Jandarmii apara Statul de romani ? Jandarmii ataca romanii pentru a proteja interesele straine in tara noastra ? Nu inteleg prea bine… poate imi explica si mie cineva care este rostul acestei institutii platite din banii contribuabilului roman… Oamenii din aceasta tara sunt scosi din ecuatia numita Romania se pare…

citeste tot articolul http://www.apologeticum.ro/2013/12/jandarmul-cain-si-taranul-abel/#comment-114633

One response to “Cain si Abel … jandarmul si taranul roman

  1. LuxDesign28.ro December 8, 2013 at 15:05

    Domnilor jandarmi.. O sa va ajute Dumnezeu asa cum va respectati juramantul🙂

Leave a Reply

