Blog informatii diverse

Scriu si comentez stiri aparute despre optimizare site-uri, politica, alte evenimente

Lansarea volumului de versuri “Dar de Craciun”

Pentru iubitorii de poezie

Pentru iubitorii de poezie si mai ales de poezie cu tenta spiritual religioasa / tematica ortodoxa vreau sa aduc la cunostinta faptul ca zilele acestea, mai precis in data de 19 decembrie 2011,  a avut lansarea cartii “Dar de Craciun” a poetei Adriana Tomoni cu ajutorul Bibliotecii Judeţene „Ovid Densuşianu” Hunedoara din Deva precum si a catorva sponsori Primaria Orasului Geoagiu, S.C. Top Tech S.R.L. si S.C. Apa Prod S.A. Deva. Lansarea cartii a avut loc in incinta Deva Mall.

Cartea a fost editata intr-un numar limitat din aceasta cauza voi adauga 2 poezii luate aleator din carte si o poezie dedicata Sarbatorii Nasterii Domnului Iisus Hristos..

Vesnicie

Vreau sa merg spre vesnicie
Nu stiu drumul si mi-e greu,
Mergi Parinte inainte,
Ca sa pot veni si eu.

Sunt atat de neinsemnata,
Si pacatul este rau,
Usureaza-mi Doamne drumul,
Ca sa pot veni si eu.

M-am simtit atat de mica,
Sub blanda privirea Ta,
Trebuia sa-mi fie frica ?
Nu mi-a fost asa ceva.

M-ai invaluit in caldura,
Si-n iubire imediata
M-ai citit ca pe o carte,
Si m-ai Binecuvantat.

Ma gandesc

Ma gandesc cand fac un rau,
Ca ma vede Dumnezeu
Si ma iarta, zi de zi,
De cand eram mici copii !
Ingerul ma sfatuieste,
“Si de rele ma pazeste”.

Mai paseste-n locul meu,
Cand mi-e rau si cand mi-e greu !

Curata

Curata vreau eu sa ma simt,
In Seara de Craciun,
Si-o rugaciune vreau eu sa-nchin,
In Seara de Craciun.
Sa se ridice-n Cerul Sfant
In Seara de Craciun,
De-aici de jos, de pe pamant,
In Seara de Craciun,
S-o duca Ingerii in cer,
In Seara de Craciun,
Ca dar pentru Copilul Sfant,
In Seara de Craciun.

Leave a Reply

