Blog informatii diverse

Scriu si comentez stiri aparute despre optimizare site-uri, politica, alte evenimente

Tirania firmelor de web hosting din Romania

In Romania fiecare firma de web hosting isi impune propria tirania asupra clientilor. De curand contul de hosting mi-a fost supendat datorita unui motiv pueril. Cica contul mi-a fost compromis… Google Webmasters Tools imi arata cand am virusi, si am pastrat tot timpul contul curat, fara virusi. Desi in prealabil am vorbit cu cei de la serviciul tehnic si mi-au adus la cunostinta ca altcineva a fost de vina, mai tarziu au revenit si mi-au blocat contul spunandu-mi ca eu sunt vinovatul, probabil alaturi de multi alti clienti care nu mai erau dezirabili de firma Alfa Web.

O firma total amatoare de hosting care isi permite sa blocheze si sa suspende conturile clientilor desi maia erau inca 4 luni efective plus bonusul de 4 luni daruit cu darnicie de firma mai sus mentionata…🙂

Oamenii sa chinuie sa munceasca pe internet si dansii cu un click iti blocheaza un cont, fara sa le pese si fara sa te lase sa-ti salvezi aceasta munca. Bunaoara l-am rugat pe domnul de la tehnic sa-mi ofere posibilitatea de a-mi salva bazele de date si informatiile si nu mi-a fost oferita aceasta sansa… Am avut hosting la mai multe firme dar aceasta a intrecut orice asteptare in privinta nesimtirii de care au dat dovada. Pana si serverele Nasa sunt compromise… Oare ce se intampla acolo. Se executa oamenii ? In primul rand serverul lor a fost compromis neexistand nici un fel de protectie pentru clienti. Apoi se gaseste unvinovat sau mai multi vinovati pe care se arunca vina – Ca mi-au plecat 10 clienti… Pai clienti v-au plecat ca nu stiti sa vorbiti cu ei. Suportul este de nota 4 ! Serverele de nota 2 ! Evitati-i pe cat posibil, altfel o sa plangeti dupa bani si dupa timpul pierdut !

I-am rugat sa-mi trimita bazele de date si alte informatii proprietate personala si inca nu mi-au raspuns la mesaj. Sunt curios daca  o vor face si in cat timp… Am facut o sesizare si la OPC – pentru ca ceea ce au facut mi se pare un abuz. Au fost atacate mai multe servere, nu numai cel pe care erau site-urile mele gazduite (stiu fiindca am clienti care au site-uri gazduite pe alte servere). Daca ma pierd pe mine, vor pierde inca vreo 10 clienti.

Acum 8 ani a mai existat o firma de hosting care s-a folosit de munca mea si mi-a directionat toti vizitatorii peste 11.000 de vizitatori lunar ca sa beneficieze gratuit de ei. Acum o alta firma imi suspenda contul.

In curand va voi invata cum sa procedati ca sa va realizati propriul server pe calculatorul vostru si sa nu mai stati la mana unor amatori care mai va si taxeaza pentru asta !

2 responses to “Tirania firmelor de web hosting din Romania

  1. Cristina Bijuterii Argint March 15, 2012 at 6:39

    Multumim, din aceasta vom invata multi! Toti merg de obicei pe preturi mici si asa mai departe insa uita ca uneori este nevoie de mai mult pentru a beneficia de calitate.

  2. Adi Bijuterii Argint May 1, 2012 at 13:38

    Numele firmei nu spune nimic. Exista atatea firme cunoscute care ofera web hosting sigur.

Leave a Reply

