Blog informatii diverse

Scriu si comentez stiri aparute despre optimizare site-uri, politica, alte evenimente

Webmasteri directoare web şi limbajul unora dintre cei care înscriu site-uri

Azi am început să scriu pe blog, alternativ am început să înscriu şi site-urile de pe director. Unul dintre site-uri un forum al unor aşa zişi revolutionari din Timişoara (voi n-aţi auzit că a fost lovitură de stat ?🙂 nu ştiu sigur nici eu ce a mai fost) şi-a / şi-au înscris acest site / forum pe director.

La descrierea site-ului era scris ceva de genul: Forumul Revoluţionarilor – un număr de telefon – din Timişoara (unii nu au deloc idei să facă descrieri, şi se miră că nu au vizitatori!). Când am intrat pe site ca să-l accept am dat click pe un link şi mi s-a deschis un site extern prin care am fost anunţat că tocmai am votat🙂 ! (păi nu aveţi voie să induceţi vizitatorii în eroare nenea)

Normal că site-ul a fost şters. Domnul care deţine sau promovează acest forum sau site… mi-a trimis un mesaj care m-a amuzat, dar care dovedeşte că are tupeu (ceea ce nu este rău în România de azi, în care tupeul, minciuna, etc. sunt la rang de cinste). Dar tupeul şi neruşinarea este bine să o ai cu cine iţi şi permite. Oare şi voua celor care sunteţi administratorii altor directoare vi s-a întâmplat asa ceva, la mine nu e prima oară… Şi dacă da, cum aţi reacţionat în aceste situaţii🙂 ?

Eu cred că domnul ar fi trebui să revină cu un e-mail, prin care să mă întrebe ce nu e în regulă că să corecteze situaţia. În primul rând înscrierile sunt gratuite ! Dacă vreţi să vă inscrieţi site-ul plătit atunci faceţi-o, şi nici atunci nu aveţi dreptul să depăşiti un anumit prag al bunei cuviinţe ! Directorul Yahoo! nu acceptă nici chiar site-urile care au fost înscrise şi s-au plătit, dacă nu respectă termenii şi condiţiile (acestea trebuie respectate si retroactiv) !

Ataşez şi o poză cu reacţia domnului respectiv. Daţi click pe ea ca să o măriti.

Reactie la stergerea din director a forumului / site-ului

Reactie la stergerea din director a forumului / site-ului

One response to “Webmasteri directoare web şi limbajul unora dintre cei care înscriu site-uri

  1. Pingback: Webmasteri directoare web şi limbajul unora dintre cei care înscriu site-uri

Leave a Reply

