Blog informatii diverse

Scriu si comentez stiri aparute despre optimizare site-uri, politica, alte evenimente

Voi aţi mai citit în ultima vreme, si daca da ce aţi citit ?

Înainte citeam multe cărţi, din variate domenii. Am fost nevoit la liceu de profa’ de logică cred să citesc anumiţi filozofi. Nu mai ţin minte acum exact din ce filofozi mi-a dat să lecturez dar ţin minte că o făceam, de voie de nevoie.

Biblia cartea care trebuie citită ! Biblia mai este supranumită şi cartea cărţilor.

Am citit mai multe cărti începând cu şcoala generală – seria de cărţi Poveşti nemuritoare ştiu ca îmi plăceau foarte mult – după un timp însă când am vrut sa le recitesc farmecul lor a dispărut.

Am continuat cu seria de cărţi ale scriitorilor:

Jules VerneCastelul din Carpaţi, 20.000 de leghe sub mări, Muntele de aur, Cinci săptămâni în balon, Călătorie în centrul pământului, Călătoriile şi aventurile căpitanului Hatteras, Copiii căpitanului Grant, De la pământ la lună, Oraşul plutitor, Înconjurul lumii în 80 de zile, Insula misterioasă, Hector Servadac, Căpitan la 20 de ani, Castelul din Carpaţi, Oraşul aerian, Stăpânul lumii, Pilotul de pe Dunăre, Un bilet de loterie, Încăpăţânantul Kereban, – ştiu că mai erau câteva pe care le-am citit , dar nu sunt trecute aici – en.wikipedia.org/wiki/Jules_Verne#Bibliography – Totuşi şi aşa nu le-am citit pe toate…
Jack London –
Martin Eden, Lupul de mare, Balena ucigaşăhttp://en.wikipedia.org/wiki/Jack_London
Jane Austen
Mândrie şi prejudecată, Emma – http://ro.wikipedia.org/wiki/Jane_Austen
Stendhal (Henri-Marie Beyle) Roşu şi Negru
Victor Hugo – Mizerabilii, Omul care râde (cred ca am citit-o), Oamenii mării
Michel Zevaco – Fausta, Fausta şi Pardaillan, Sfârşitul Faustei, Regele Cerşetorilor
Lev Nikolaevici Tolstoi Război şi Pace (cartea şi piesa de teatru) nu ştiu ce altceva am mai citit momentan
Alexander Dumas Cei trei muşchetari, După 20 de ani, Vicontele de Bragelonne, Zece ani după, Contele de Monte Cristo, Regina Margot

De curând am citit şi alte cărti printre care şi Osho (puţin) dar şi alte cărţi. Nu mai îmi aduc aminte dar voi reveni cu completări la acest articol cu alţi scriitori şi alte cărţi pe care le-am citit. În ultimii ani însă nu am mai citit mai nimic, în comparaţie cu cât de mult citeam mai demult😦 .

Voi ce cărţi aţi citit, şi mai ales care dintre ele v-au impresionat cel mai mult ?

One response to “Voi aţi mai citit în ultima vreme, si daca da ce aţi citit ?

  1. Pingback: Voi aţi mai citit în ultima vreme, si daca da ce aţi citit ?

Leave a Reply

