Blog informatii diverse

Scriu si comentez stiri aparute despre optimizare site-uri, politica, alte evenimente

3 responses to ““Chitara” logo Google

  1. Bucur June 10, 2011 at 4:28

    sa ma sperii de ea nu altceva :)) cine a pus chitara in drum ala nu a fost om nebun.

  2. LuxDesign28 June 10, 2011 at 5:25

    Da,🙂 nici eu nu stiam ce “zdranganea” cand cautam pe google… La un moment dat am vazut ca e un “logo muzical”. Oare cati oameni or fi observat asta ? Ca in ziua de azi suntem asa de distrasi de multe. Oare google vrea sa ne testeze, sa vada cum reactionam ? (e doar o idee :))

  3. Ionut Ungureanu June 10, 2011 at 6:50

    Şi eu am observat-o din greşeală! Cautam o poză şi am dat cu cursorul de o coardă şi spre mirarea mea a început să cânte. M-am distrat vreo 2 ore :)) !

Leave a Reply

