Blog informatii diverse

Scriu si comentez stiri aparute despre optimizare site-uri, politica, alte evenimente

Masajul, avantajele lui şi cum mi-a influenţat viaţa

Masajul este de mai multe tipuri: masaj de relaxare, masaj anticelulitic sau masaj pentru slăbire, masaj thailandez, etc. Masajul poate fi masaj general sau masaj local, în funcţie de nevoile fiecăruia. Se poate efectua un masaj energizant care se efectuează în sensul de circulaţie al sângelui câtre inimă (care ridică tensiunea arterială) sau un masaj de calmare (care se execută în sensul invers circulaţiei sângelui către inimă).

Atenţie ! În masaj există indicaţii şi contraindicaţii de care trebuie să ţineţi cont. Contraindicatiile se aplică în funcţie de starea de sănătate a pacientului. Masajul poate agrava anumite stări de sănătate. El este benefic dar poate şi dăunator, în anumite situaţii. Nu se face masaj când sunteţi foarte obosit, când sunteţi bolnav, etc. Nu se aplică masajul pe zonele cu echimoze (vânătăi).

Vorbesc din experienţa proprie, fiind posesorul unei diplome recunoscute de către Ministerul Educaţiei şi Învăţământului din România, obţinută în urma realizării unei şcoli de perfecţionare desfăşurată pe parcursul a 6 luni – timp în care am învăţat teoretic şi practic despre: sistemul nervos, sistemul muscular, sistemul osos, etc. al omului. Am învăţat practic cum se efectuează un masaj de la A la Z şi suplimentar am învăţat tehnicile de bază pentru reflexoterapie.

Există un masaj diferenţiat în  funcţie de categoria pe care se aplica acesta. Masajul se aplica diferit pentru femei şi barbaţi, existând cateva procedee speciale pentru doamne şi domnişoare. Masajul s-a practicat incă din cele mai vechi timpuri. El s-a practicat atât la chinezi cat si la indieni, in Asia dar şi in alte zone de pe pământ.

În curând o sa revin cu mai multe informaţii!🙂 dacă vă interesează subiectul.

Motivul sau motivele pentru care m-am ocupat de acest subiect este următorul (sunt următoarele): pe lângă faptul că este o bună metoda de relaxare dupa practicarea unui sport, unei cure de slăbire (asociat cu un regim alimentar corespunzător şi practicarea unui sport), etc.

După finalizarea cursului de masaj, deşi locuiam într-un oraş mare precum Bucureştiul exista un paradox. Am încercat să ma angajaz iîn domeniu, având un talent înnăscut pentru masaj mi se părea, iniţial, un proiect uşor de realizat. Numai că în teorie a fost mai uşor decât în practică !🙂

Aproximativ toate saloanele de masaj nu angajau decât doamne sau domnişoare. Iar cele alte 2 saloane la care am aplicat şi la care am dat proba practică nu m-au considerat suficient de pregătit, eu neavând experienţa practică suficientă în acel moment.

Aşa că m-am văzut nevoit să-mi văd visele cum se destramă, şi cum dorinţa mea de a practica masajul se năruia încă de la început. Totuşi acest lucru nu m-a făcut să mă dau bătut. Între timp îmi făcusem un site pe un domeniu gratuit, am învăţat să-l optimizez, să-l promovez şi contrar unui prieten de-al meu (care acum este inginer în Germania la Airbus) şi care-mi spunea că nu am nici o şansă să obţin o bună poziţionare în motorul de căutare Google pentru cuvinte cheie deoarece: “acesta este doar apanajul firmelor care lucrează în domeniu” el insuşi făcând programare (secţia de roboţi industriali Universitatea Politehnică din Bucureşti) şi cunoscând cu ce “se manancă” aceasta, deşi nu era specializat pe SEO.

Nici nu ştiam efectiv ce  înseamnă SEO sau SEM atunci. După o perioadă de promovare şi de realizare de publicitate intensă pe internet, cu un site cu un web design care lăsa destul de mult de dorit, fiind la inceput de drum (in domeniul web design)… am obţinut poziţia 1 pe prima pagină în motorul de căutare Google (după o perioadă de 3 luni de muncă efectivă). Poziţie pe care nu am cedat-o decât după un an şi jumătate, de-abia în momentul în care nu am mai practicat meseria de maseur (am rămas pe aceea pozitie încă 6 luni după, practicând meseria de maseur doar pe o perioadă de un an de zile).

Acest lucru, faptul ca am avut poziţii bune in motorul de căutare Google (obţinerea unei poziţii bune pentru un cuvânt cheie, însemnă de obicei că se obţin rezultate bune şi pentru alte cuvinte cheie) mi-a adus o serie de avantaje: realizarea unei clientele fidele din cercurile bune din capitala. Am avut clienţi directori de agenţii imobiliare, dansatori, funcţionari Sapard, am efectua masaj la hotelul Capşa din Bucureşti (hotel de 5 stele) etc. Câştigam acum 7 ani chiar şi 60 lei / ora masaj. Tariful era diferenţiat în funcţie de clienţi.

Din anumite motive personale am decis sa renunţ la practicarea meseriei, totuşi faptul că am învăţat să optimizez şi să promovez o pagina web m-a impulsionat, ca într-un final să mă dedic întru-totul aceste meserii. Mi se pare haios cum o meserie poate sa influenţeze o altă meserie, care sa fie la fel de benefică. Cel puţin aşa mi s-a întâmplat mie, şi asta este o scurtă poveste din viata mea.

One response to “Masajul, avantajele lui şi cum mi-a influenţat viaţa

  1. f June 12, 2012 at 3:14

    Salutare!!!
    Ma bucur sa vad un blog asa complex si bine arajant.
    Faceti o traba minunata, o sa va urmaresc tot timpul, astept posturi noi.
    O zi cat mai eficienta

Leave a Reply

