Blog informatii diverse

Scriu si comentez stiri aparute despre optimizare site-uri, politica, alte evenimente

Costuri nejustificate întreţinere Deva

Locuiesc într-un bloc de garsoniere din Deva. Întreţinerea mi-a venit 180 lei pe luna aprilie (o persoană!) asta în condiţiile în care nu am mai avut nevoie de încălzire (încălzire cu repartitoare) şi în condiţiile în care o familie cu trei persoane are 211 lei tot pe luna aprilie.

Vi se pare normal, logic, chiar şi fără să ştiţi cât am avut consumul sau ce trebuie să plătesc. Apa nu consum de la robinet (îmi cumpăr apă plată din comerţ) sunt un tip foarte econom, nu îmi place să consum aiurea.

Deci să recapitulăm:
– este cald afară, este vară deci consum căldura 0
– am la întreţinere trecut 3 mc apa rece şi 5 mc apa caldă ! (deşi eu am dat altceva!)
m3 = 1000 de litri – mai multe informatii aici (5000 l / 31 zile = 161 l / zi de apă caldă în fiecare zi !)
– diferenţa la mp între mine şi celelalte familii nu este, fiind bloc de garsoniere
1 persoană adică eu platesc 180 lei / luna aprilie
3 persoane în aceleaşi condiţii plătesc 211 lei / luna aprilie
– nu consum apă de la robinet (cumpăr apă plată)
– am doar o maşină de spălat, dar spăl ca un om normal.
Te pomeneşti că o să plătesc şi curentul inclus în întreţinere !🙂

Oare atât de mică să fie diferenţa între 1 persoana si 3 persoane la întreţinere ?
Faptul că îmi apăr drepturile nu le dă dreptul să mă pună să plătesc mai mult decât ceilalţi !

Sau poate ca e normal în Deva, România… ? Oricum să îşi ia gândul că o sa plătesc…
Îi aşteaptă controale, mă voi duce la ziare să le aduc la cunoştintă nedreptatea care
mi se face…

O să vorbesc joi la întreţinere, civilizat, ca oamenii, dacă nu trec cât am de plătit, real,
atunci o să anunţ autorităţile, care vor trebui să întreprindă verificările de rigoare…

One response to “Costuri nejustificate întreţinere Deva

  1. Pingback: Costuri nejustificate întreţinere Deva | WIT.ro

Leave a Reply

