Blog informatii diverse

Scriu si comentez stiri aparute despre optimizare site-uri, politica, alte evenimente

Constituţia ţării sau hârtia igienică

În România zilelor noastre Constituţia tării este un fel de sperietoare, sau mai bine zis este folosită pe post de hartie igienică. Şi unii o folosesc în fiecare zi ! Nu am nimic cu maghiarii din România, dar sunt de părere că beneficiază de mai multe drepturi decât românii din Ungaria.

Asociaţia „Noi Românii” a transmis o scrisoare de mulţumire şi felicitare domnului Sorin Apostu, primarul municipiului Cluj-Napoca, pentru modul cum a rezolvat, în scurt timp, afirmarea adevărului istoric cu privire la statuia regelui Matei Corvin. În aceeaşi scrisoare, l-am rugat pe domnul Sorin Apostu să nu ţină seama de comunicatul Ministerului Culturii şi Patrimoniului Naţional în care, conform presei, se scrie: „Grupul statuar Matei Corvin, o creaţie a sculptorului Fadrusz Janos, este un monument istoric de categorie A şi prin recenta restaurare s-a dorit readucerea sa la forma care a fost iniţial proiectată de artist. Ministrul Culturii şi Patrimoniului Naţional, Kelemen Hunor, cere Primăriei Cluj-Napoca şi domnului primar Sorin Apostu, să îndepărteze neîntârziat acea inscripţie, care se află în zona de protecţie a monumentului şi care nu face decât să provoace artificial tensiuni între comunităţile română şi maghiară”.

Citeşte tot articolul accesând pagina web roncea.ro

3 responses to “Constituţia ţării sau hârtia igienică

  1. Carmen Cune May 26, 2011 at 10:05

    Buna George,
    Ma bucur ca apreciezi ceea ce lucrez.Intr-adevar lucrez pe cont propriu si ma bucur de tot ceea ce fac mai ales ca nimeni nu imi impune nimic.
    Pasiunea asta de a lucra cu hartia a inceput undeva in copilarie iar in momentul in care am ramas fara un loc de munca am avut mai mult timp ca sa indraznesc sa pun in aplicare tot ceea ce visam.Am inceput cu felicitari in quilling si obiecte lucrate in diferite tehnici ca origami ,kusudama foarte apreciate de prieteni ,cunostinte iar in momentul in care mi-am facut acest blog mi-am dat seama ca asta este ceea ce vreau sa fac de acum inainte si mai ales ca este ceva ce ma reprezinta.
    In momentul de fata lucrez la cererea clientului si chiar daca locuiesc intr-un oras mic tot mai multe persoane ,chiar si din alte orase, apeleaza la mine.Poate ca zambesti asa cum si eu am zambit atunci cand mi s-a spus “Am auzit de tine “.Mi-a placut!
    In curand ,sper, am sa imi fac un catalog cu invitatii de nunta si botez dar si marturii specifice realizate doar din coli speciale si mai ales, sunt foarte sigura de asta,ceva ce nu poti gasi in alta parte.
    Asta este ceea ce vreau!
    Am facut chiar si invitatii pentru banchet si a fost interesant sa ma adaptez cerintelor celor tineri si mai ales sa gasesc acel ceva care si-l doresc .Este mai usor sa fac ceea ce imi doresc eu .
    De fiecare data imi doresc sa ma autodepasesc,imi doresc mai mult, insa mai intotdeauna ma lovesc de lipsa capitalului .Numai faptul ca am incredere in mine ma ajuta sa depasesc momentul.
    Daca ma gandesc bine intotdeauna am luat-o usor si m-am adaptat din mers fara sa am regrete.Viata nu a fost atat de usoara pentru mine dar cu aptimism si multa incerede in mine am reusit sa trec cu bine peste toate.Stii ,intotdeauna spun ca totul se va rezolva fara ca sa stiu cum anume.Chiar asa se si intampla.
    In incheiere pot sa spun ca tot ceea ce imi doresc este ca sa am ocazia , puterea si mai ales posibilitatea de a scoate la suprafata tot ceea ce pot face,ca sa puteti vedea si voi ceea ce eu vad cu ochii mintii.

    • LuxDesign28 June 1, 2011 at 9:50

      Buna ziua,

      Am citit ce mi-ati scris, dar nu am inteles daca doriti sa realizati un articol personalizat cu ce vreti dvs. – date de contact, link direct catre blog, etc. ca sa-l afisez pe acest blog.

      Ma bucur ca mai exista persoane ca dvs. care lucreaza pe cont propriu.

      cu respect,
      Saila George

  2. Pingback: Constituţia ţării sau hârtia igienică | WIT.ro

Leave a Reply

