Blog informatii diverse

Scriu si comentez stiri aparute despre optimizare site-uri, politica, alte evenimente

Optimizarea pentru motoarele de căutare sau Search engine optimization

Optimizarea pentru motoarele de căutare sau Search Engine Optimization (SEO) este procesul de îmbunătaţire a vizibilităţii unui site web (sau a unei pagini web) în motoarele de căutare pe căi “naturale” sau rezultate în căutari ne-plătite (“organice” sau “algoritmice”). Alte forme ale marketingului în motoarele de căutare sau Search Engine Marketing (SEM) targetate includ rezultatele plătite. În general, cu cât mai devreme (sau mai sus pe pagină), cu atât mai frecvent un site apare în lista de rezultate din căutări. SEO-ul poate viza diferite tipuri de rezultate, aici sunt incluse rezultatele pentru imagini, rezultatele pentru videoclipuri, rezultatele locale, rezultatele academice, rezultatele pentru ştiri şi specifice industriei verticale a motoarelor de căutare. Acestea oferă site-ului web o prezenţă online.

Ca o strategie de marketing pe internet, SEO-ul ia în considerare cum funcţionează motoarele de căutare, ceea ce oamenii caută, termenii de actualitate căutaţi în rezultatele motoarelor şi ce motoare de căutare sunt preferate de un anumit tip de audienţă. Optimizarea unu site web include editarea conţinutului şi codul HTML, iar asocierea celor doua mareşte relevanţa sa pentru anumite cuvinte cheie specifice şi înlatură barierele activităţii de indexare de către motoarele de căutare. Promovarea unui site pentru creşterea numărului de linkuri care să direcţioneze către el (backlinkuri), cunoscute şi ca linkuriinbound“, este o altă tactica SEO.

Initialele “SEO” se referă şi la “search engine optimizers” (cei ce oferă servicii de optimizare pentru motoarele de căutare), un termen adoptat de industria de consultanţă care duce mai departe proiectele de optimizare în numele clienţilor, şi de angajaţii care efectuează servicii SEO “in-house” în cadrul firmei. Cei ce oferă servicii de optimizare pentru motoarele de căutare pot oferii aceste servicii de sine stătătoare, sau ca o parte a unei campanii de marketing mai complexe. Pentru că SEO-ul efectiv poate necesita schimbări la codul sursă HTML al site-ului şi la conţinutul site-ului, tacticile SEO pot fi încorporate în dezvoltarea site-ului web şi în design. Termenul de “search engine friendly” (motor de căutare prietenos) poate fi folosit pentru a descrie designul site-ului, menu-ul, conţinutul sitemului de management, imaginile, videoclipurile, sistemul de cumpărături, şi alte elemente care au fost optimizate pentru scopul expunerii în motoarele de căutare.

Alte tehnici, cunoscute ca SEO black hat sau spamindexing, folosesc metode ca fermele de linkuri (link farms), umpluturi de cuvinte cheie (keyword stuffing) şi articole filare (article spinning) care scad amândouă relevanţa în motoarele de căutare şi calitatea experienţei utilizatorului cu motoarele de căutare. Motoarele de căutare se uită după site-uri care folosesc aceste tehnici pentru a le elimina din căutările lor.

pentru informatii suplimentare accesati adresa wikipedia.org

One response to “Optimizarea pentru motoarele de căutare sau Search engine optimization

  1. Pingback: Optimizarea pentru motoarele de căutare sau Search engine optimization | WIT.ro

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: