Blog informatii diverse

Scriu si comentez stiri aparute despre optimizare site-uri, politica, alte evenimente

Reţeta dr. Oz, mască pentru faţă, 100% naturală

Pentru doamne şi domnişoare vă prezint un articol preluat de pe un forum. Sper să vă fie de ajutor.

Am văzut mai demult o emisiune de la dr. Oz, unde prezenta mai multe măşti de faţă făcute acasă din ingrediente naturale. Una din ele mi-a atras atenţia şi mi-a plăcut cum suna. Am tot amanat să o caut, dar pana la urmă am căutat pe site la dr. Oz şi am găsit-o.

Chestia e că nu mai reţin dacă masca se aplică dimineaţa sau nu, dar parcă aşa a zis.

Pentru ingrediente…  accesaţi site-ul forum.lucruridemana.ro pentru mai multe informatii.

Leave a Reply

