Blog informatii diverse

Scriu si comentez stiri aparute despre optimizare site-uri, politica, alte evenimente

Lucruri pe care ar trebui să le ştii despre cuvintele cheie şi motoarele de căutare

Lucruri pe care ar trebui să le ştii despre cuvintele cheie şi motoarele de căutare

Să câştigaţi poziţii cât mai bune în motoarele de căutare este benefic, dacă câştigaţi poziţii în primele locuri pentru cuvintele cheie alese veţi beneficia de un trafic mai mare, trafic gratuit provenit de pe motoarele de căutare (trafic organic). Aici sunt 10 lucruri pe care pe puteţi face pentru a vă îmbunătăţi poziţia în motoarele de căutare.

Folosiţi cuvinte cheie în URL (domeniul pe care doriţi să-l cumpăraţi): De exemplu dacă site-ul este despre livrare mâncare la domiciul în Bucureşti ar trebui să optaţi pentru cuvinte cheie în URL că LivrareMancareBucuresti.ro (afacere locală extensie .ro sau .com dar şi o altă extensie). Folosiţi cât mai puţin caractere posibil pentru URL, dacă se poate fără “-” între ele (doar dacă domeniul este disponibil). Motoarele de căutare vor vedea cuvintele cheie din denumirea domeniului că şi cuvinte cheie şi va poziţiona mai sus site-ul în căutări datorită acelor cuvinte cheie.

2. Optimizaţi-vă titlul meta tag: În timp ce meta tagurile nu mai sunt chiar ce erau odată (în ceea ce priveşte importanţa lor), trebuie să va optimizaţi cu atenţie titlul site-ului (title), să reflecteze principalele cuvinte cheie ale site-ului. Optimizaţi-va de asemeni descrierea Meta Tag Description: trebuie să va optimizaţi de asemeni descrierea (description) cuvintele cheie principale şi cuvintele cheie secundare (keywords). Este important că în descriere / description tag / să fie scrise propoziţii complete, mai degrabă decât simple cuvinte cheie.

Optimizaţi cuvintele cheie meta tag: Identificaţi o lista de cuvinte cheie relevante pentru site. Alegeţi numai cuvintele cheie cu cel mai mare impact şi structuratile în fuctie de importantă lor, primele aflându-se cuvintele cheie cele mai importante. Cu cât este mai important un cuvânt cheie, cu atât veţi putea obţine un trafic mai mare, dacă obţineţi o poziţionare bună în motoarele de căutare.

Folosiţi Alt taguri la imaginile introduse în site: Motoarele de căutare nu văd pozele care au extensiile .jpeg, .png şi .gif care se găsesc pe pagina dvs. Codul HTML vă oferă posibilitatea de a introduce un text prin intermediul atributului Alt tag în aşa fel încât motoarele de căutare să-şi dea seama despre cel fel de poză este vorba. Folosind cuvântul cheie principal în Alt tagul dvs., aceasta este o altă metodă de a spune motoarelelor de căutare despre ce este vorba pe un site.

Folosiţi H1 titluri text mai mult decat imagini: În timp ce să foloseşti un text Alt la o imagine este bine, să foloseşti un titlu text H1 este mult mai bine. Titlul H1 este primul titlul pe pagina dvs. şi este ceva la care motoarele de căutare se uită mai cu atenţie. Folosiţi cuvintele cheie principale în titlu H1 al paginii dvs. pentru a ajuta mai bine motoarele de căutare să-şi imagineze despre ce este vorba pe site-ul dvs.

Folosiţi hiperlinkuri formate din text decât din imagini sau din Java: Aceste efecte fanteziste java ale butoanelor care îşi schimba culorile şi dimensiunile când puneţi mouse-ul deasupra sunt foarte interesante, dar din păcate motoarele de cautare nu le văd, şi ca urmare nu le indexează. Folosind cuvinte cheie în anchor un link text aceasta este cea mai bună metodă, pentru a avea cele mai bune rezultate. Fiţi siguri că folosiţi anumite cuvinte cheie către pagina către care faceţi referire, fiindcă motoarele de căutare îi vor acorda acesteia o prioritate sporită. De asemeni, fiţi siguri ca puneţi o structură navigatională complet structurată la baza fiecărei pagini de pe site-ul dvs. ca să câştigaţi maximum de penetrare a cuvintelor cheie. În plus fiţi siguri că linkurile externe (către alte site-uri) folosesc cuvintele cheie primare / principale.

Folositi in ordinea importante cuvintele cheie in primele 250 cuvinte de pe pagina: Fiti sigur ca, cuvintele dvs. principale (primare) se repeta constant in primele 25o de cuvinte dedesubtul titlului H1. Densitatea cuvintelor cheie este critica in a castiga pozitii foarte bune in motoarele de cautare.

Repetati cuvintele cheie pe intreaga pagina: Fiti sigur ca, cuvintele cheie se repeta pe intreaga pagina, mentinand o balanta a paginii (folositi cuvintele cheie in diferite pozitii ale propozitiei – inceput, mijloc, sfarsit – alternati pozitiile!). Motoarele de cautare vor indexa intregul site cautand cuvinte cheie, pentru a va pozitiona site-ul in cautari. Prin repretarea cuvintelor cheie principale, confirmati ca site-ul este foarte relevant pentru cuvintele cheie principale.

Optimizati fiecare pagina din site pentru cuvinte cheie unice: Google trateaza fiecare pagina de pe site-ul dvs. in egala masura. Asta inseamna ca fiecare pagina a site-ului are posibilitatea sa castige pozitii bune in motorul de cautare bazate pe cuvintele de cautare. Prin alegerea unor cuvinte cheie cu cel mai mare pozitionare, ar trebui sa puteti sa “miscati” fiecare pagina mai sus in cautarile ei prin optimizarea cuvintelor cheie principale. Nu are rost sa optimizati fiecare pagina pentru acelasi cuvant cheie, asa cum fiecare pagina este o oportunitate in sine pentru a castiga vizitatori din motoarele de cautare care folosesc o varietate de cautari de siruri de cuvinte cheie pentru a cauta informatii.

Daca gasiti aceasta informatie confuza atunci trebuie sa faceti cateva teme acasa pentru a avea succes cu site-ul dvs. Optimizarea pentru motoarele de cautare este critica succesul dvs. in viitor si putini web designeri inteleg asta.

Aceste informatii le cunosc, nu sunt o noutate pentru mine, totusi fiind explicate foarte bine, fiind pe intelesul tuturor le-am preluat de pe site-ul homebasedtravelagent.com

One response to “Lucruri pe care ar trebui să le ştii despre cuvintele cheie şi motoarele de căutare

  1. Pingback: Substantele Medicamentoase De Sinteza Si Efectele Secundare! | Despre Candida

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: