Blog informatii diverse

Scriu si comentez stiri aparute despre optimizare site-uri, politica, alte evenimente

Cuvintele cheie şi importanta lor în motoarele de căutare

Când optimizam un site web trebuie să punem accent pe anumite cuvinte cheie. Selecţia cuvintelor cheie se face în funcţie de afacerea pe care o dezvoltaţi. De exemplu dacă detineţi o pensiune în Oradea de 4 stele (care să presupunem că oferă parcarea gratuită), atunci veţi folosi cuvintele cheie: pensiune Oradea, cazare Oradea, pensiune 4 stele Oradea, ofertă parcare gratuită, etc.

Daca sunteţi la început de drum şi tocmai aţi cumpărat domeniul şi găzduirea, aţi realizat site-ul şi aţi pornit optimizarea, promovare şi publicitatea, ideal este sa folosiţi combinaţii de cuvinte cheie, deoarece concurenţa va fi mai scazută, în acest fel veţi putea prinde poziţii în topul motoarelor de căutare mai uşor.

Ulterior vă puteţi modifica atât descrierea cât şi cuvintele cheie, asta în momentul în care veţi obţine un PR satisfăcător, publicitatea pe internet a ajuns la sfârşit, publicitatea a fost suficient de agresivă cât să nu fie considerată spam, etc.

Puteţi alege o altă listă de cuvinte cheie. De exemplu: pensiune, Oradea, cazare, ofertă, parcare, etc. Pentru cuvinte cheie si nu combinaţii de cuvinte cheie, concurenţa va fi mult mai mare.

De retinut ! Nu folositi ca si cuvinte cheie cuvintele de legatura: care, pentru care, in, si, despre care, pentru care, sau, etc. deoarece Google nu le acorda o atentie decat in plan secundar.

Cuvinte cheie mai importante ar fi de exemplu: instalatie, constructii, materiale, cazare, pensiune, hotel, livrare, fructe, legume, scaune, fotolii, imbracaminte, haine, revista, geamuri, termopane, etc.

Cuvintele cheie de legatura se pot folosi in schimb in momentul in care avem combinatii de cuvinte cheie: cazare la pensiune, cazare in Bihor, oferta in luna mai, hotel de 3 stele, imbracaminte de seara, lenjerie de corp, etc.

Densitatea cuvintelor cheie de pe pagina va include si cuvintele cheie din meta: description si keywords.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: