Blog informatii diverse

Scriu si comentez stiri aparute despre optimizare site-uri, politica, alte evenimente

Tacerea este in sine un raspuns

Tacerea ea insasi un raspuns. Un raspuns afirmativDa – Adica inseamna ca aprobi… M-a invatat tatal meu… de fiecare data cand eram la “interogatoriu” punea intrebarea si eu ziceam ca atunci trebuie sa fiu diplomat, si taceam… Atunci raspunsul tatalui meu era invarabil ca “si tacerea este un raspuns!”. Adica eram vinovat… nu mai stiu de ce… Dar eram “vinovat si condamnat”🙂 (nu ca n-as fi fost vinovat – in anumite cazuri – , doar ca metoda de condamnare mi se parea prea superficiala🙂 )

De atunci m-am decis sa nu mai tac, si daca voi avea dreptate sa vorbesc. Uitati-va de exemplu la echipele de fotbal care nu se prezinta la un meci de fotbal, pierd la masa verde… E raspunsul primit ca raspuns la actiunea lor. (ar putea fi acesta raspunsul la articolul anterior referitor la Urania ?🙂 – actiune si reactiune – una din legile fizicii)

Referitor la politica, ce se spune ? Pai daca nu te-ai dus sa votezi atunci de ce mai comentezi… Mi-am adus aminte de acest subiect si m-am gandit sa vi-l prezint si voua.

Leave a Reply

