Blog informatii diverse

Scriu si comentez stiri aparute despre optimizare site-uri, politica, alte evenimente

Cateva cuvinte despre articole

Pe un site sau un blog continutul lui este esential. Fac o paranteza aici si le recomand celor ce au doar poze pe site si nu au continut  sa faca si o scurta descriere a lor, pozele nu le vor aduce vizitatori, sau macar sa adauge Alt-uri la poze / imagini – e o scurta descriere a pozei, pe care google o interpreteaza ca o descriere si la care utilizatorul nu are acces direct. Am inteles ca ar fi un serviciu special pentru nevazatori, ca acele Alt-uri se transforma in sunete de catre programe speciale, informatie neverificata insa.

Dar cum sa scriem si ce sa scriem ca sa atragem si vizitatori, si sa ii si fidelizam ?

Am gasit un site pe internet care-mi oferea posibilitatea de a verifica continutul lui si care-mi spunea la un moment dat despre un site administrat ca are un limbaj prea academic. Zic “asta” e un pic nebun. Eu si limbajul academic, baba si mitraliera… Ma rog poate ca asa era. Ideea este ca in momentul respectiv, dar si mai tarziu am stat si m-am gandit (nu am un limbaj academic pe site).

Sa stii ca nu a avut dreptate dar totusi are dreptate in legatura cu un lucru, si anume cu faptul ca un articol adaugat pe un site sau pe un blog cu cat este mai academic cu atat la el participa mai putini oameni, “plaja” de discutii despre acel subiect se restrange semnificativ. Un academician poate vorbi si despre nimicurile unui om simplu, dar un om simplu nu poate lua parte la discutiile unui academician (dintr-un domeniu nespecificat, luat la intamplare).

Deci, in concluzie (ceea ce era de demonstrat am demonstrat) dupa parerea mea articolele ar trebui scrise ca la ele sa poata participa un numar mai mare de utilizatori. Depinde si de intentiile posesorului site-ului / blogului.

Leave a Reply

