Blog informatii diverse

Scriu si comentez stiri aparute despre optimizare site-uri, politica, alte evenimente

Online SEO tools sau instrumente SEO

Daca va pasioneaza SEO (acronim pentru optimizarea motoarelor de cautare / Search Engine Optimization in engleza americana si Optimisation in engleza) un pas important in acest domeniu este facut de cei care doresc sa folosesc “online SEO tools” sau mai bine spus instrumente SEO pentru optimizarea cat mai eficienta.

Daca primul pas (pentru cei care vor ca afacerea lor sa fie si online) este alegerea unui nume cat mai potrivit atat din punct de vedere SEO dar si care sa reprezinte firma respectiv afacerea cat mai bine.
Domeniile pentru afacerile in limba romana sunt: .ro, .com.ro, info.ro, etc.
Trebuie sa verificati daca domeniul ales este disponibil, neputand exista doua domenii cu acelasi nume !

Al doilea pas este alegerea unui server cat mai potrivit de asemeni (plan hosting pentru gazduirea paginilor pe internet).

Apoi urmatorul pas este realizarea paginilor web. Aici trebuie sa existe o colaborare foarte buna intre web designer si cel ce va optimizeaza paginile web.

De ce este nevoie ca cei doi sa colaboreze ? Fiindca fiecare detalii de design al unei pagini web are impact si asupra optimizarii unei pagini. Optimizarea totusi nu trebuie sa prevaleze. Trebuie gasita o cale de mijloc care sa multumeasca atat vizitatorii cat si motoarele de cautare (site-urile sunt facute pentru oameni). Totusi daca ne gandim bine 🙂 noi vrem sa fim cunoscuti pe internet. Pe internet sunt un numar foarte mare de site-uri. Iar probabilitatea ca site-ul dvs. sa fie gasit “la intamplare” este foarte mica. Acum revenind la ale noastre…

Un site mai vizitat este un site al caruit continut este improspatat aproape zilnic, daca nu zilnic. Cu cat un site are mai multe pagini si continut calitativ mai bun cu atat el va fi indexat mai rapid iar paginile lui vor fi in topul motoarelor de calitate (promovarea si publicitatea pe internet sunt esentiale pentru site-urile aflate la inceput de drum, dar si pentru celelalte site-uri).

Al treilea pas ar trebui sa fie folosirea instrumentelor SEO  / online SEO tools pe care legati si online.
Un exemplu ar fi verificarea densitatii cuvintelor cheie cu ajutorul site-ului seochat.com:
http://www.seochat.com/seo-tools/keyword-density/

Voi detalia  in urmatoarele articole cateva cuvinte despre fiecare instrument SEO in parte.

Cei ce doresc sa aduca completari sau puna intrebari sunt bineveniti !
Aveti la indemana formularul de comentarii pentru a face acest lucru.

Leave a comment