Blog informatii diverse

Scriu si comentez stiri aparute despre optimizare site-uri, politica, alte evenimente

Explicatii despre link-uri inbound si outbound

Linkurile outbound sunt linkurile externe ale unui site, iar  linkurile inbound sunt link-urile provenind din surse externe / backlinkurile. Din informatiile pe care le stiu un site ar trebui sa se incadreze in limita a 100 de link-uri maxim pe o pagina (nu stiu sigur daca trebuie sa fie insumate link-urile interne + link-urile externe. Nu sunt penalizate site-urile care au peste 100 link-uri, doar ca ele nu vor fi indexate – din cauza asta este recomandat sau folosim o harta a site-ului, un sitemap. Dar despre sitemap vom vorbi alta data).

Cu cat are mai multe link-uri inbound / adica cu cat mai multe backlinkuri are un site cu atat este mai bine pentru acel site, conteaza totusi si PR page rank-ul site-ului care ofera link-ul dar si autoritatea lui de-a lungul timpului.

Cele mai importante backlinkuri sunt cele care fac parte din aceeasi categorie cu site-ul caruia i se acorda link. De exmplu. Vorbim ipotetic – detin un site, magazin online de imbracaminte si pe internet am gasit un portal care indexeaza site-uri de imbracaminte, nisat pe site-uri de imbracaminte. Oferind un link back catre acel site valoarea link-ului meu va fi mare mare pentru acel portal decat un site care vinde materiale de constructii.

Valoarea site-ului de constructii nu va fi nula, doar ca va fi mai mica decat a site-ului care vinde imbracaminte, fiindca nu este din acelasi domeniu.

O importanta deosebita o reprezinta si anchorul unui link – Chiar daca avem acel site / magazin online de imbracaminte daca nu punem cuvinte cheie care sa ofere o anumita idee motoarelor de cautare atunci valoare lui se poate diminua.

De exemplu – ar fi gresit sa punem un lin gen Portal online – si ar fi mult mai util pentru acel portal sa punem in anchor Portal imbracaminte – foarte important este sa adaugam si un title link-ului.

Credibilitatea / autoritatea unui site este data in principal de optimizarea lui, in timp, de varsta lui, de link-urile care il recomanda (backlinkuri care directioneaza catre el), etc.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: